Odpowiedzi

2009-11-23T17:03:59+01:00
Kościół jest dla mnie drugigm domem. Przychodę do niego, aby się pomodlić czyli rozmowa z Bogiem. Kościół jest dla mnie niezwykłym domem Bożym w którym dzieją się same dobre rzeczy. Kościół jest dla mnie modlitwą i wysłuchaniem mich próśb.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:08:48+01:00
Kościół jest dla mnie świątynią,w której mogę porozmawiać z Bogiem o problemach a wiem,że on mnie wysłucha.Uwielbiam tam przebywać ponieważ czuję w tedy jego obecność.Kościół jest dla mnie jak drugi dom,w którym czuję się bezpieczna i radosna z tego,że mogę w nim przebywać.
2009-11-23T17:10:36+01:00
Kościół to dla mnie wspólnota,z którą mogę się razem modlić,uczyć się teologii,dożyć do zbawienia.