Ania wybierała się na pierwszy w życiu kilkudniowy biwak i bardzo starannie się do niego przygotowała. Kupiła kilka niezbędnych sprzętów, m.in. metalowy garnuszek, który, jak sądziła będzie lepszy od kubeczka z łatwo tłukącej się porcelany. Już po pierwszym posiłku okazało się, że metalowy garnuszek jest mało praktyczny. Wyjaśnij, dlaczego Ania nie była zadowolona ze swojego zakupu.

2

Odpowiedzi

2009-11-23T17:06:35+01:00
Metale bardzo dobrze przewodzą ciepło. Pijąc gorący napój z takiego kubka można się spażyć.
Posiłek w metalowym kubku szybko stygnie, a zimny napój szybko się nagrzewa, zwłaszcza w gorące dni.

Pozdro)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:07:40+01:00
Garnuszek dla Ani okazał się mało praktyczny gdyż bardzo szybko się nagrzewał co powodowało parzenie.
1 5 1