Odpowiedzi

2009-11-23T17:05:26+01:00
Ponieważ Jezus pod postacią chleba.. (czyli opłatka) Wchodzi do serca każdego z nas i jest w nas obecny.
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:06:25+01:00
Ponieważ uczestniczymy wtedy w pełni we mszy św.
a msze św. jak wiemy z pisma św. ustanwił sam Jezus :
bierzcie i jedzcie / pijcie z tego wszyscy to jest bowiem ciało / krew moja która za was i za wielu bedzie wydana to cvzyńcie na moją pamiętke .
umacniamy w ten sposób swoją wiare i wieź z Bogiem
1 5 1
2009-11-23T17:06:02+01:00
Ponieważ My młodzi ludzie powinniśmy jak najwięcej przyjmować komunię św. i chodzić do kościoła ponieważ jak będziemy już starsi i będziemy mieć małużeństwo z dziecmi to będziemy uczyć ich jak my kiedyś chodziliśmy do kościoła do komunii
3 3 3