Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:13:22+01:00
Niechciał bym się uczyć w klerykowie z powodu okropnych kar które tam występują.Mojim drugim powodem jest to że w tych szkołach zabraniajają uczenia się naszego jązyka polskiego . Zabraniają być patryjotą dla naszej ojczyzny.
2009-11-23T17:21:27+01:00
Nie chciałabym być uczennicą gimnazjum w Klerykowie,ponieważ syzyfowe prace oznaczają pracę na daremno bez żadnego heppy endu.
2009-11-23T17:43:27+01:00
Ja nie chciałabym być uczennicą gimnazjum klerykowskiego ponieważ mówili tylko po Rosyjsku i nie można było mieć nic polskiego . Trzeba było mieć pieniądze zeby sie tam uczyc. A także stosowali kary .


ProszĘ
1 5 1