Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:04:53+01:00
Proszę linki;D

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dawid_(kr%C3%B3l_Izraela)

http://www.sciaga.pl/tekst/36967-37-salomon
3 3 3
2009-11-23T20:13:31+01:00
2 )Salomon zasłynął ze swojej wielkiej mądrości stąd powiedzenie salomonowy wyrok ( czyli mądry sprawiedliwy)
:)
1 1 1
2009-11-23T22:35:17+01:00
Rol Dawid byl dobrym krolem. pokonal goliata, wielkoluda o duzej sile. pokonal go w dziecinstwie uzywajac tylko procy.
Jego syn salomon natomiast byl doskonalym krolem. byl nawet lepszy od swojego ojca dawida.