Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:06:38+01:00
Szczątki liści kapusty --- bielinek kapustnik --- pająk --- drozd --- ryjówka --- kuna --- rosomak --- jastrząb --- lis --- ryś

sosna-wiewiórka-Żbik-wilk

sosna-kornik-dzięcioł-kuna leśna

poziomka-sarna-lis-pchły

poziomka-gąsienica-Żaba

poziomka-ślimak-Żaba
2009-11-23T17:07:46+01:00
2009-11-23T17:08:27+01:00
Roślinka <- jeleń <- wilki

liście <- mysz <- lis <- wilk