Odpowiedzi

2009-05-18T19:01:16+02:00
V= Pp*H
Pp - romb, wzór na pole rombu - a*h
a - 12cm
h- 2cm, więc Pp = 12cm*2cm = 24cm kwadratowe
V = 24cm kwadratowe * 6cm = 144 cm sześcienne
2009-05-18T19:02:05+02:00
V=Pp*h
V=(12*2)*6=24*6=144cm3
Odp: Objętość tego graniastosłupa wynosi 144 cm3.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-18T19:04:16+02:00
H=6cm
h=2cm
a=12cm
V=?

V=Pp×H
Pp=a×h
Pp=12cm×2cm
Pp=24cm²
V=24cm²×6cm
V=144cm³
1 5 1