1. Dlaczego należy wykonywać kopię dokumentów tworzonych w programach komputerowych . ???


2. Czym różni się kopiowanie od przenoszenia plików . ???


3. Dlaczego należy poddawać kompresji pliki . ?
Co jest potrzebne do spakowania i rozpakowania plików . ?
Jak się pakuje i rozpakowuje pliki . ?

3

Odpowiedzi

2009-11-23T17:13:23+01:00
Zad 1
bo gdy dokumenty sie pousuwaja to trzeba potem wkleic
zad 2 kopiowanie polega na tym ze mozemy skopiowac cos na telefon a na kompie i tak to zostanie
zad 3
pliki nalezy poddawac kompresji bo bedzie wirus.
do spakowania potrzebny jest kgb archiwer a do rozpakowania kgb archiwer albo winrar.
do spakowania nalezy dodac pliki i spakowac a rozpakowac to kliknac wypakuj tutaj
7 3 7
2009-11-23T18:02:48+01:00
1, Powinno się wykonywać kopię dokumentów tworzonych w programach komputerowych ponieważ mogą one ulec zniszczeniu, niechcianym zmianom lub poprostu usunięciu. Jest to pewnego rodzaju zabezpieczenie naszej pracy.

2. Kopiowanie to tworzenie takiego samego pliku w innym miejscu pozostawiając oryginał.
Przenoszenie to zmiana miejsca pliku. Pozostaje wtedy jeden plik lecz znajduje się w innym miejscu.

3. Pliki poddajemy kompresji aby zmniejszyć ich rozmiar na dysku oraz uporządkowanie ich.
Potrzebne są do tego programy archiwizujące typu WinRAR lub WinZIP.
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:11:14+01:00
1.kopia dokumentów jest ważna (bardzo ważna) dzięki niej możemy np. poprawić zawartość danego dokumentu
2.kopiowanie plików a przenoszenie różni się tym że kopiować tzn. robić kopię danego pliku ( te pliki niczym się nie różnią),a natomiast przenosić ( przenosimy całą zawartość pliku do np.innego folderu,dysku)
3.pliki skompresowane mniej zajmują miejsca na dysku , są uporządkowane tzn (nie ma bałaganu w pikach).,
Do spakowania i rozpakowania plików służą programy typu:
-WinRAR
-7zip

Pakować i rozpakowywać pliki należy za pomocą jednego z powyższych programów, analogicznie nie wymaga to komentarza,ponieważ nie sprawia to ŻADNYCH problemów .,

Pozdro ;]
17 4 17