Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T17:10:14+01:00
Bo Polska graniczy z Litwą , Białorusia i Ukrainą
10 1 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:20:14+01:00
Na Litwie,Białorusi i Ukrainie występują duże skupiska ludzi ponieważ w dawnych czasach za panowaniem królów,Polska była obszernym krajem i gdy pod czas wojny zmniejszyły się terytoria to ludność polska została na tych ziemiach.;>
12 3 12