Odpowiedzi

2009-11-23T17:11:19+01:00
Zdrowie- jest szlachetne, dopóki go nie stracisz nie dowiesz się ile dl a Ciebie znaczy, gdyż nie ma nic lepszego od zrowia, żadne dobra materialne nie są ważne kiedy nie ma zdrowia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:14:23+01:00
Zdrowie- to coś bez którego nie moglibyśmy żyć. Gdybyśmy wszystko mieli, a zdrowia nie to tak naprawdę nic byśmy nie mieli. Zdrowie jest szlachetne, doceniane tylko wtedy gdy, je ktoś straci.