Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:12:53+01:00
1605r-Kirchol-Dowódca karol Chodkiewicz
1627-oliwa-st.koniecpolski-bitwa morska.zwycięztwo polaków
1629-trzciana-zwycięstwo polaków
1620-mittawa-Rozejm podzielił inflanty między polskę a szwecję
1629-stary targ-szwedzi opanowali wszystkie wybrzeża pomorza gdańskiego z wyjątkiem Płucka, Gdańska i Królowca
1635-Sztumska Wieś-odwołano postanowienoia ze starego targu przywrócono postanowienia z mittawy
1 5 1
2009-11-23T17:14:17+01:00
Pierwsza to wojna pod Kircholmem- 1605 rok. hetman to Jan Karol Chodkiewicz-polska zwycięża Druga to wojna pod Oliwą w 1627 roku. Hetman Stanisław Koniecpolski zwycięstwo polaków.
1 5 1
2009-11-23T17:18:06+01:00
1605r-Kirchol
1627-oliwa-bitwa morska.zwycięztwo polaków
1629-trzciana-zwycięstwo polaków
1620-mittawa-Rozejm podzielił inflanty między polskę a szwecję
1629-stary targ-szwedzi opanowali wszystkie wybrzeża pomorza gdańskiego z wyjątkiem Płucka, Gdańska i Królowca
1635-Sztumska Wieś
2 3 2