Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:13:24+01:00
Fe²⁺ i NO₃⁻ - Fe(NO3)2
Cu²⁺ i SO₃ ²⁻ : CuSO3
Pb²⁺ i PO₄ ³₋ : Pb3(PO4)2
Sn⁴⁺ i CO₃ ²⁻ :Sn(CO3)2
Ag⁺ i SO₄ ²⁻ :Ag2SO4
Hg²⁺i Cl⁻ : HgCl2
2009-11-23T17:13:56+01:00
Fe(No3)2
CuSO3
Pb3(PO4)2
Sn(CO3)2
Ag2SO4
HgCl2
2009-11-23T17:22:25+01:00
Fe²⁺ i NO₃⁻ : Fe(NO₃)₂
Cu²⁺ i SO₃ ²⁻: CuSO₃
Pb²⁺ i PO₄ ³₋ : Pb₃(PO₄)₂
Sn⁴⁺ i CO₃ ²⁻ : Sn(CO₃)₂
Ag⁺ i SO₄ ²⁻ : Ag₂SO₄
Hg²⁺i Cl⁻ : HgCl₂

Pozdrawiam liczę na najlepsze >D