Odpowiedzi

2009-11-23T17:12:37+01:00
1. Dziewczyny tańczyły by jakby grała dobra muzyka.
2. Niech zatańczą, będzie na co patrzeć. :))
2009-11-23T17:12:51+01:00
One tanczyłyby gdybym je poprosił do tańca.
Niech zatańczą z moim kolegą, ponieważ jest smutny.

xd
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:13:10+01:00
1. Dziewczyny, gdyby mogły to tańczyłyby do samego rana.
2. Niech zatańczą dziewczyny na sali!
1 5 1