Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:17:09+01:00
Ubiór aktora charakteryzujący daną postać. W przenośni każdy nietypowy strój wyróżniający daną osobę. tak jak nasze cechy u kazdego czlowieka :P:P

Qiuz
scenografia
akustyka
scena
rekwizyt
kurtyna
antrakt
montarzysta

nalazal by się jeszczexD
Napisze zaraz ci jeszcze w prywatnej wiadmosci :P
2009-11-23T17:20:06+01:00
Kostiumy - przebranie, ubranie, w ktore ubiera sie aktor, by lepiej scharakteryzowac, grana przez siebie postac.

hasla :
- sufler
- scena
-kostium
-rola
-widownia
-balkony
-kurtyna
-zakończenie
-brawa
1 4 1