Odpowiedzi

2009-11-23T17:16:08+01:00
H t t p : / / p l . w i k i p e d i a . o r g / w i k i / A t o m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:25:13+01:00
Atom to najmniejsza czastka materii ktorej nie mozna rozdzielic w wyniku reakcji chemicznej.Atom jest najmniejsza czastka pierwiastka chemicznego.Atomy tego samego pierwiastka chemicznego maja takie same masy i rozmiary.a dlaczego tak sie nazywa to nie wiem,........:(