Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:16:28+01:00
• Palenie papierosów
• Zażywanie narkotyków
• Wandalizm
• Przemoc wobec rówieśników

Moim zdaniem te problemy są w każdej szkole i dyrekcja szkoły ma bardzo trudne zadanie jakiemu musi podołać. Ale nie powinna przymykać „oka” na żadne złe rzeczy, które dzieją się w szkole Wiem, że t jest trudne ale uczniowie, którzy są wobec siebie mili i życzliwi nie musza się obawiać żadnego zagrożenia ze strony wyciąganych konsekwencji przez dyrekcję. Wszystkie problemy w jakiś sposób da się rozwiązać, a jak nie do końca to chociaż pójść na kompromis
2009-11-23T17:22:19+01:00
1.Kłótnie z koleżankami lub kolegami.
Rozwiąże je tak że przeproszę i wytłumaczę się z nich a na pewno cię zrozumią.
2.Powiesz coś obrazliwego do nauczyciela
Przeproś odrazu i kup kwiatka na przeprosiny lub coś w tym stylu
3.Bójki
Trzeba odrazu rożdzielić aby tsk nie postępowali bo to sie może zle skoczyć a jak nie pomorze to postraszyć że powiesz dyrektorowi szkoły.