Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:20:47+01:00
Historyczne:
Król Władysław Jagiełło, królowa Jadwiga, kniaź Witold oraz Ulryk i Konrad von Jungingen.

fikcyjne:

Zbyszko i Maćko z Bogdańca, Jurand ze Spychowa jego córka Danusia i Jagienka Zychówna.
2009-11-23T17:25:13+01:00
Postacie fikcyjne:
Zbyszko z Bogdańca
Maćko z Bogdańca
Danusia
Jagienka
Jurand ze Spychowa

Postacie historyczne:
Władysław Jagiełło
królowa Jadwiga
Anna Danuta
Janusz- książe Mazowiecki
Konrad von Jungingen
Urlich von Jungingen
Zawisza Czarny
Powałą z Tczewa
:)
2009-11-23T21:08:39+01:00
Historyczne;

księżna Anna Danuta
wielki mistrz Ulrich von Jungingen
król Władysław Jagiełło
królowa Jadwiga Andegaweńska
Zawisza Czarny
Powała z Taczewa
książę Siemowit IV
wielki książę Witold
Zyndram z Maszkowic
wielki mistrz Konrad von Jungingen
Marcin z Wrocimowic

fikcyjne
Anula Sieciechówna
Cztan z Rogowa
Wilk z Brzozowej
Fulko de Lorche
Hlawa
Rotgier
Sanderus
Tolima – członek świty Juranda ze Spychowa
Zych ze Zgorzelic
Zygfryd de Löwe
Kuno von Lichtenstein
Skirwoiłło – wódz Żmudzinów