Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:21:44+01:00
Moim zdaniem nie istnieją już michasie i Jkary, gdyZ teraz nikt niema czasu na zamyślenia, bo swiat tak pędzi.
Krótko ale miałam z tego czwórkę
2009-11-23T17:21:54+01:00
Ikar zlekceważył prawo przyrody. Michaś sie tylko zagapił, a jaka spotkała ich kara. Nikt nie zauważył co sie stało z oba chopacami. Ludzie nie zwracali na to uwagi i nie wiadomo czy rodzice michasia dowiedzą co sie z nim stało.