Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:19:23+01:00
Świątynia buddyjska w Sankt Petersburgu
Sobór św. Izaaka
Cmentarz Nowodziewiczy
Bursztynowa Komnata
Złoty Pierścień Rosji
Twierdza Pietropawłowska
2009-11-23T17:30:24+01:00
-Kreml moskiewski stanowi jeden z najwspanialszych zespołów architektury rosyjskiej.

- Plac Czerwony z cerkwią Wasyla Błogosławionego (1555-60 r.) -mauzoleum Lenina (1930 r.)

-Pałac Katarzyny- Carskie Sioło
-Jaskółcze Gniazdo- Swą nazwę zawdzięcza niezwykłemu położeniu na samym skraju skały Aurora
  • sdfa
  • Początkujący
2009-11-23T17:42:19+01:00
Mauzoleum Lenina
Kreml
Kuskowo
Moskiewskie Metro