Odpowiedzi

2009-11-23T18:15:12+01:00
DZIEŃ 1

ŚNIADANIE: 75g chleba pszennego (185 KCAL), 10g masła (74 KCAL), 2 plastry-160g sera twarogowego tłustego (260 KCAL), herbata, 20g cukru (80 KCAL)

DRUGIE ŚNIADANIE: 50g chleba pszennego, 20g szynki z idyka, 30g pomidora, 150g gruszki (81 KCAL)

OBIAD: 375ml (250g) zupy grzybowej, 260g ziemniaków (200 KCAL), szklanka- 250g coca coli (105 KCAL)

PODWIECZOREK: 150g jogurtu z owocami (157 KCAL), 100g kiwi (56 KCAL)

KOLACJA: 230g pizzy (wegetariańskiej na cienkim cieście) [380 KCAL]

DZIEŃ 2:

ŚNIADANIE: 100g chleba pszennego (247 KCAL), 15g masła (111 KCAL), 2 parówki z kurczaka -100g (260 KCAL), 10g ketchupu (10 KCAL)

DRUGIE ŚNIADANIE: 140g jabłka (64 KCAL)

OBIAD: 250g zupy jarzynowej (70 KCAL), 200 pierogów z serem (484 KCAL)

PODWIECZOREK: 65 g pączka (247 KCAL)

KOLACJA: 100g chleba pszennego (247 KCAL), 15g masła (111 KCAL), 4 plastry-80g szynki wiejskiej (204 KCAL), 250g napoju pomarańczowego (108 KCAL)

DZIEŃ 3

ŚNIADANIE: 50g płatków śniadaniowych z czekolodą (190 KCAL), 250g mleka [3,2%tłuszczu] (153 KCAL)

DRUGIE ŚNIADANIE: 50g chleba pszennego (120 KCAL), 30g dżemu niskosłodzonego (24 KCAL)

OBIAD: 250g krupniku (100 KCAL), 100g nleśników (240 KCAL), 60g dżemu niskosłodzonego (48 KCAL)

PODWIECZOREK: 80g lodów śmietankowych (120 KCAL), 230g pomarańczy (100 KCAL)

KOLACJA: 200g gofrów (1000 KCAL), 60g dżemu niskosłodzonego (48 KCAL)

10 4 10