Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:09:13+01:00
*na samym poczatku zaplanowałbym lub zapoznał sie z planem ewakuacyjnym budynku .
*oznaczył wyjscia ewakuacyjne
* samodzielnie zadbałbym o porzadek i kulture na imprezie
* usuwal sam w miare mozliwosci zagrozenia typu butelki, puszki z podłogi
*w razie zagrozenia niewpadałbym w panike
* uspokoił uczestników imprezy
* w porzadku i Ladzie opuscił pomiesczenie
4 3 4
2009-11-23T22:35:02+01:00
- oznaczyć dobrze i widocznie wyjścia ewakuacyjne
- zadbać o ochronę, osobę kierującą imprezą, która w razie wypadku bd kierowała ewakuacją i mówiła ludziom gdzie są wyjścia ewakuacyjne ( dobrze jak jest mikrofon;)
- dobrze widziany plan pomieszczenia, budynku w widocznym miejscu) z zaznaczonymi wyjściami ewakuacyjnymi)
- sprawdzić wcześniej czy są gaśnice i czy są sprawne- jak nie ma to się zaopatrzyć
- skompletować apteczkę ( większa ilość masek, idealnie byłoby gdyby było kilka apteczek w widocznym miejscach w których dla wszystkich byłyby maseczki)
4 4 4