Odpowiedzi

2009-11-23T17:23:22+01:00
Zamień na cm2
a) 27,5 dm2 = 275 cm2
b) 2,5 m2 = 2500 cm2
c) 0,1 m2 = 10 cm2
d) 1500mm2 = 15cm2

Zamień na m2
a) 0,5 km2 =500m2
b) 2 km2 = 2000m2
c) 12500 cm2 = 123m2
d) 2500 dm2 = 25m2
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:27:06+01:00
A)27,5 dm²=2750cm²
b)2,5m²=25000 cm²
c)0,1m²=1000 cm²
d)1500mm²=15 cm²

a)0,5km²=500000m²
b)2km²=2000000m²
c)12599cm²=12,5m²
d)2500dm²=25m²
4 4 4