Odpowiedzi

2009-11-23T17:29:12+01:00

Mam zaszczyt zaprosić Panią Annę Kowalską,
na szkolne obchody Świąt Bożego Narodzenia, które odbędą się w Gimnazjum w ... dnia.... o godzienie... w sali nr....
Pani obecność będzie miłe widziała.
Z poważaniem
.......
2009-11-23T17:33:02+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam całą klasę 1"C"
na bal z okacji walentynek
Który odbędzie się 21,01,2010 o godzinie 16.00
na ul. szkolnej 8 w dużej szkole w Cybince
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:33:57+01:00
Serdecznie zapraszam na zabawę Andrzejkową wszystkich uczniów naszej szkoły, która odbędzie się dnia 28 listopada 2009r. w gimnazjum nr 8 w Poznaniu od godziny 17.00 wstęp bezpłatny. Dodatkowo będą organizowane różne wrożby.

Samorząd Uczniowski