Przy dobrej widoczności ze szczytu Kasprowego Wierchu (1985 m.npm) w Tatrach widoczna jest Babia Góra (1725 m npm) , najwyższy szczyt Beskidów Zachodnich. Odległość w terenie między tymi szczytami wynosi 50 km. Odległość pomierzona na mapie zaś wynosi 25 cm. Podaj skalę mapy.

3

Odpowiedzi

2009-11-23T17:42:58+01:00
50km : 25 cm = 2km
skala mapy 1:200000
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:19:21+01:00
25cm:50km
1cm;2km
skala mapy 1:2000