Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:35:01+01:00
1. Pierwsza Brygada - Tadeusz Biernicki , Andrzej Tadeusz Hałaciński
2.
1 1 1
2009-11-23T17:43:33+01:00
Znana Bogurodzica, Rota, Marsz pierwszej brygady, oczywiście nasz Hymn Narodowy i Mazurek Trzeciego Maja.
2 5 2
2009-11-23T18:21:49+01:00
Pieśni patriotyczne

BOGURODZICA
BOGURODZICO
BOŻE,COŚ POLSKĘ
BYWAJ DZIEWCZĘ ZDROWE
CZEŚĆ CI, POLSKO
CZEŚĆ POLSKIEJ ZIEMI, CZEŚĆ
GAUDE, MATER POLONIA,
HYMN DO BAŁTYKU
JAK DŁUGO
KRAKOWIAK KOŚCIUSZKI
KRAKUS
MARSZ I BRYGADY (WERSJA 1)
MARSZ I BRYGADY (WERSJA 2)
MAZUR
MAZUREK DĄBROWSKIEGO - HYMN NARODOWY
MAZUREK TRZECIEGO MAJA
NA WAWEL
NAPRZÓD LWOWSKIE DZIECI
NIE MASZ NAD LEGUNA ( ŻOŁNIERZA)
O MÓJ ROZMARYNIE
ORLĄTKO
PIESŃ KONFEDERATÓW BARSKICH
PIEŚŃ LEGIONÓW POLSKICH WE WŁOSZECH
ROTA
SYGNAŁ
ŚWIĘTA MIŁOŚCI
TRZECI MAJ
WARSZAWIANKA
WISŁO MOJA

Piosenki religijne

Abba Ojcze
Abba Ojcze 2
Barka
Barka 2
Bede Spiewal Tobie Mocy Moja
Chce Wywyzszac Imie Twe
Chwale Ciebie Panie i Uwielbiam
Chwalmy Go
Czarna Madonna
Cóz Ci Jezu Damy
Do Chmur Do Nieba
Dziękuje Ci Ojcze
Góralska Pieśń
Jesteś Radością
Jezus Jest Tu
Jezus Najwyższe Imię
Jezus Zwyciezyl
Lednica - Nie Lękajcie Sie
Lednica - Tak Tak Panie
Lednica - Tańcem Chwalmy Go
Maryjo Krolowo Polski
Matko, ktora nas znasz
Nie Bójcie Sie Żyć Dla Miłości
Nie lękajcie sie
Ofiarowanie
Ofiaruję Tobie Panie mój
Oto Jest Dzien
Oto Są… Baranki Młode
Pan Jest Pasterzem Moim
Pan mnie strzeże
Panie Jezu Przyjm
Panie, Dobry Jak Chleb
Powiedz Ludziom Ze Kocham Ich
Rejs
Serce Wielkie Nam Daj
Szedłem Kiedyś
To Nie Gwoździe Cię Przybiły Lecz Mój Grzech
Totus Tuus Maryjo
Trudna Miłość
Ty Panie
Tyś jak skała, Tyś jak wzgórze
Uśmiechnij Się
Wadowice
Wiele Jest Serc
Wspaniały Dawco miłości
Wysławiajcie Imię Jezusa
Zbawienie Przyszło Przez Krzyż
Lednica - Słuchaj Izraelu
2 3 2