Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:33:29+01:00
1 jesli ktos kieruje sie sercem to zwraca uwagę tylko na dobre rzeczy
2 w zyciu najwazniejsze sa m in molosc dobroc itp a tego nie mozna zobaczyc
3 dzieci szukaja milosci swoich rodziców, dorosli zas choc maja np pewny majątek chcieliby miec jeszcze więcej a tak naprawde nie wiedza czego chca a czego im brakuje
2009-11-23T17:44:31+01:00
1 chodzi o to ze zawsze trzeba słuchać głosu swojego serca a nie kierować sie rozumem.
2 chodzi o to ze np wyglad nie jest najwazniejszy tylko charakter ktorego od razu zobaczyc nie mozemy a wyglad mozemy ktory nie jest najwazniejszy
3 chodzi o to ze człowiek dorosły głubi sie w swoich myslalach w tym co szuka, poszukuje a dziecko od razu znjada co chca bo nie komplikuja wszystkiego trudnymi i ciezkimi myslami...
jakos tak... Chyba.