Odpowiedzi

2009-11-23T17:30:11+01:00
Julia Roberts, właściwie Julia Fiona Roberts, (ur. 28 października 1967 w Atlancie w stanie Georgia, USA) to aktorka amerykańska, laureatka Oscara za rolę w filmie Erin Brockovich. Jest siostrą aktora Erica Robertsa (ur. 1956) i stosunkowo mniej znanej aktorki Lisy Roberts Gillan (ur. 1965).

Matka Julii, Betty Lou, rozwiodła się w 1972 roku i przeniosła wraz z dziećmi do miejscowości Smyrna w pobliżu Atlanty. We wrześniu 1972 roku poślubiła Michaela Motesa, krytyka teatralnego, z którym rozwiodła się w październiku 1983 roku. Zarówno Betty Lou jak i Eric Roberts wspominają to małżeństwo negatywnie, sama Julia Roberts odmawia publicznych komentarzy na ten temat.

Ojciec Julii, Walter Roberts, zmarł na raka w grudniu 1977 roku.

Julia Roberts zadebiutowała w filmie Blood Red u boku swojego brata i dzięki jego wstawiennictwu. Późniejsze role otrzymywała jednak dzięki własnym staraniom i uczestnictwu w licznych castingach.

Od nakręcenia Pretty Woman jest uznawana za filmową gwiazdę.

W 2003 roku, na 75. jubileuszowej ceremonii rozdania Oscarów pojawiła się na scenie podczas specjalnej, uroczystej prezentacji aktorów - wszystkich dotychczasowych laureatów Oscara.

Julia Roberts mieszka w Nowym Jorku i na własnej farmie w miejscowości Taos w Nowym Meksyku. 4 lipca 2002 roku wyszła za mąż za operatora kamery Danny'ego Modera, którego poznała podczas kręcenia filmu Mexican. Z tego związku 28 listopada 2004 roku urodziła bliźniaki Hazel Patricię i Phinnaeusa Waltera, a 18 czerwca 2007 roku syna Henry'ego Daniela.
2009-11-23T18:52:52+01:00
Julia Roberhts is very popular of american actresses .
She has received oscar for role in movie 'Erin Brockovich' .
She was born in October of 1967 in Atlanta .
Her father died on cancer in December of 1977 .
Julia Roberts is recognized for ' star of film ' .

Myślę , że się przyda ; )) Pozdrawiam ; d
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:59:40+01:00
Wolfgan Amadeus Mozart was born on 27 of January 1756 in Salzburg, Austria. When he was four he started played music. He went on a tour of Europe with his father.
In 1778 he moved to Paris with his mother. In 1780 returned to Salzburg after mother`s death.
In 1781 he moved to Vienna to teach students and wrote more music. In 1782 he married to Constante Webar. They had two children.
In 1783 he wrote oopera ,, The Marriage of Figaro". In 1787 he wrote opera ,,Don Giovanni" and in 1791 he wrote opera ,,The Magic Flute" He died on 5 of December 1791 in Vienna, Austria.

NAPEWNO DOBRZE ! liczę na naj ;))
14 4 14