Uzupełnij zdania
Proces oddychania dostarzca bakteriom 1.........................niezbednej do zycia. Jako jedne z nielicznych organizmów mogą one oddychać zarówno tlenowo, jak i 2.............................. . Fermentacja polega na rozkladzie substancji organicznych bez udziału 3................................ . Bakterie oddychające w ten sposób sa przez czlowieka wykorzystywane na przykład do produkcji 4............................. , 5.............................. i 6............................... . Ze wzgledu na sposob odzywiania bakterie dziela sie na samozywne i 7................................ . Bakterie 8.............................. czerpia pokarm z rozkladu szczatkow organizmow lub jak bakterie chorobotworcze , zyjac kosztem innych organizmow, wywoluja choroby. Natomiast bakterie , ktore wytwarzaja zwiazki organiczne z udzialem energii slonecznej , przeprowadzają 9........................................ .
z gory dzieki............szybko potrzebne......................

3

Odpowiedzi

2009-11-23T17:32:15+01:00
1-energii,2-beztlenowo,3-tlenu,4-kefriów,
5-jogurtów,6-serów,7-cudzożywne,8-cudzowzywne.9-fotosyntezę
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:34:20+01:00
1.Energi
2.beztlenowo
3.tlenu
4.serów
5.kefirów
6.jogurtów
7.cudzożywne
8.cudzożywne
9.proces fotosyntezy

Niedawno to miałam :D :)
11 4 11
2009-11-23T17:45:38+01:00
1. energii
2. beztlenowo
3.tlenu
4.alkoholu \ wina
5.octu

6.kwaszenie kapusty
7. cudzożywne
8.cudzożywne
9. fotosynteze
2 5 2