Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:39:30+01:00
Znak zakazu B-25 to znak zakaz wyprzedzania zabrania kierującym pojazdami silnikowymi wyprzedzania pojazdów silnikowych wielośladowych
2009-11-23T17:40:33+01:00
Znak B-25 " zakaz wyprzedzania " zabrania się kierującym pojazdami silnikowymi wyprzedzania pojazdów silnikowych które są wielośladowe.
2009-11-23T17:43:50+01:00
B-25 jest to znak zakazu wyprzedzania.
Zabrania kierowcom pojazdami silnikowymi wyprzedzania pojazdów silnikowych wielo śladowych
jeśli zakaz wyrażony przez znak B-25 nie jest poprzednio odwołany znakiem B-27 lub B-42, to znak zakazu B-25 obowiązuje do najbliższego skrzyżowania