Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-05-18T20:15:21+02:00
A = √12 m = 2√3 m
P = a²√3 / 4
P = (2√3)²√3 / 4 = 12√3/4 = 3√3
P = 3√3 m
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-18T20:16:58+02:00
A = pierwiastek z 12 m
P= (a do kwadratu pierwiastków z 3)/ 4
P= (pierwiastek z 12m)do kwadratu * pierwiastek z 3/ 4
P= (12pierwiastków z 3)/ 4
P= 3 pierwiastki z 3

Odp.: Pole tego trójkąta wynosi 3 pierwiastki z 3.
1 3 1
2009-05-18T20:17:22+02:00
A=√12, czyli h=6 (z tw. Pitagorasa), Pole to 6√3
1 1 1