Odpowiedzi

2009-11-23T17:41:01+01:00
0.5 * 0.5 * 0.5 = 0.125 cm3

masa sztabki :
d = m/v
m = v * d
m = 0.125 cm3 *19.28 g/cm3 = 2.41 g
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:40:32+01:00
Oblicz jaką masę w gramach ma złota zawieszka w kształcie sześcianu o krawędzi 0,5 cm. Gęstość złota = 19,28g/cm³.

V=0,5cm*0,5cm*0,5cm=0,125cm³
d=m/v
m=d*v
m=19,28g/cm³*0,125cm³=2,41g
2 5 2
  • K6G3
  • Rozwiązujący
2009-11-23T17:41:16+01:00
Tak więc
19,28g/cm³ × 0.125 = 2,41g
dla pewnosci proszę sprawdzic
3 2 3