Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:44:17+01:00
Drzewo genaologiczne robi sie takj:
musisz mieć zdjęcia twojej rodziny i je przylepić w odpowiedniej kolejności, najpierw na górze przylepisz siebie i twoje rodzeństwo (jeśli masz) potem rodziców, kolejnie dziadków i babcie, potem, pradziadków i babcie, itp...
2009-11-23T17:45:47+01:00
Rysujesz zwykłe drzewo :'
na samej górze babcia z dziadkiem niżej ich dzieci później są twoi starzy i ich dzieci czyli ty i twoje rodzeństwo :) wejdź sobie na google to znajdziesz nie potrafię lepiej tego wytłumaczyć to jest łatwe :)

2009-11-23T17:52:11+01:00
Narysuj na kartce A3 A4 duże drzewo i na srodku przyklej swoje zdjęcie po bokach rodzeństwa pod tym rodziców twoich i np jakąś ciotke po mamy stronie i po taty str. pod spodem dziadków i pod nimi pradziadków ;)
Proszęę