Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:42:16+01:00
Moje rozwiązanie:

Ep = Ek
Ek= m* v^2 / 2

Ep= m * g * h

m * v^2 / 2 = m* g *h

m * v^2 = 2mgh

v^2 = 2mgh / m

v^2 = 2gh

h = v^2 / 2g

h = (a * t ) ^2 / 2g

potem podstawiam dane:

h = (10 * 2) ^2 / 2 * 10 [ (m/s^2 * s)^2 / m/s^2 ]

h = 400 / 20

h = 20 m
2009-11-23T17:45:34+01:00
T=2s
v=10m\s s=?

S=v*t
s=10 *2=20
s=20m

jagby co to v= g czyli przyspieszenie ziemskie i chyba tak to wyglonda