Odpowiedzi

2009-11-23T17:43:54+01:00
Dorośli wiedzą co jest śmieszne, ale na swój sposób. Nie śmieszą ich żarty "ze szkolnej ławki". Czasem dla nich zabawne jest to co dla nas jest głupie albo wogóle nie śmieszne. W każdym razie sądzę, że też mają poczucie humoru i niedługo może znajdą ten punkt,by nas rozśmieszyć.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:46:52+01:00
Nie zgadzam sie z tym zwrotem, gdyz uwazam ze dorosli posiadaja poczucie humoru. czlwiek nie traci go wraz z wiekiem. mozna byc mlodym i nie potrafic sie smiac.ludzie starsi miewaja gorsze dni czasami sa nawet zgorzkniali ale nie jest to powod by uwazac ze nie potrafia sie smiac, kazdy potrafi jedni smieje sie z normalnych spraw a inni musza miec konkretny powod do smiechu i zabawy. mysle ze starczy
11 4 11
2009-11-23T17:47:28+01:00
Nie zgadzam się z wypowiedzią, że "dorośli w ogóle nie wiedzą, co jest śmieszne", ponieważ dorosły to też człowiek. Też ma uczucia: płacze, wzdycha, śmieje się. Każdy dorosły też kiedyś był dzieckiem. Być może dlatego niektóre dzieci sądzą, ze dorośli w ogóle nie mają poczucia humoru, ponieważ nie mają tak bardzo rozbudowanej wyobraźni, jak my, dzieci. Jednak oni też mają uczucia i dlatego nie zgadzam się z powyższym twierdzeniem.

Chciałaś odpowiedź w kilku zdaniach, to masz.;) oczywiście mojego autorstwa ;)
4 3 4