Odpowiedzi

2009-11-23T17:43:00+01:00
Wydaje mi się, że wyjdzie 4,75cm.
liczyłam to tak:
25cm - 20,25cm = 4,75cm
2009-11-23T17:43:09+01:00
25cm - 20,25cm= 4,75cm

Odp: Grubość bransolety wynosi 4,75cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:46:54+01:00
Skoro zewnętrzny obwód wynosi 25 cm to możemy policzyć promień zewnętrzny tej branzolety:
R-promień zewnętrzny
r-promień wewnętrzny

2πR = 25
2×3,14×R = 25
6,28×R = 25 |:6,28
R = 3,98 (około)

oraz promień wewnętrzny:

2πr = 20,25
2×3,14×r = 20,25
6,28×r = 20,25 |:6,28
r = 3,22 (około)

Teraz wystarczy obliczyć różnice promieni i to będzie grubość naszej branzolety:
R - r = 3,98cm - 3,22cm = 0,76cm