Odpowiedzi

2009-11-23T17:48:40+01:00
Jeśli wiemy że kąty w trójkącie razem mają 180 stopni, a trójkąt prostokątny ma kąt 90 stopni to
a.180' - (90'+20')= 180' - 110'=70'
Kąty w tym trójkącie wynoszą, 90', 20', 70'
b. 180' - (90'+60')= 180' - 150' =30'
Kąty w tym trójkącie wynoszą 90', 60', 30'
c.180' - (90' + 74')= 180' - 164'= 16'
Kąty w tym trójkącie wynoszą 90', 74', 16'
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:50:13+01:00
A)180⁰-90⁰-20⁰=70⁰
b)180-90⁰-60⁰=30⁰
c)180⁰-90⁰-74⁰=16⁰
2009-11-23T17:53:42+01:00
A)180-90-20=70'
Kąty:
90
20
70
b)180-90-60=30
Katy:
90
60
30
c)180-90-74=16
90
74
16