PODKREŚL PRZYSŁOWIA W FORMIE RÓWNOWAŻNIKA ZDANIA
1.O wilku mowa ,a wilk tuż.
2.Jak sobie pościelisz ,tak się wyśpisz.
3.Jaka praca .taka płaca.
Myślę że będą to 1 i 3 bo tam nie ma orzeczenia w formie osobowej ,ale nie mam pewności.

3

Odpowiedzi

2009-11-23T17:46:03+01:00
1,3
masz racja tez tak uwazam !!!!!!!!!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:46:53+01:00
Jest to zdanie nr 1 i 3 ponieważ nie występują tam orzeczenia w formie osobowej. W zdaniu nr 2 orzeczenie juz występuje (pościelisz, wyśpisz)
21 5 21
2009-11-23T17:49:42+01:00