Odpowiedzi

2009-11-23T17:48:10+01:00
Według mnie będzie bardzo rozwinięty przemysł, pojawią się nowsze i dużo lepsze modele samochodów, telefonów komórkowych. Będą napewno jeszcze bardziej nowoczesne telewizory i komputery. Ludzie prawdopodobnie będą żyli w miastach, nie będzie wsi.
A może w ogóle nie będzie już wtedy świata? To pytanie pozostaje..
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:55:02+01:00
Moim zdaniem w roku2250 świat będzie wyglądał zupełnie inaczej niż teraz.
Samochody będą napędzane nie paliwem lecz wodą,latanie będzie jeszcze bardziej bezpieczne niż teraz i bardziej komfortowe.
wynajdą leki dla ludzi chorych na nieuleczalne choroby.
każdy uczeń bedzie miał nowoczesnego,małego laptopa.
większość rzeczy będzią załatwiane poprzez internet-oczywiście owiele szybszy niż nasz obecnie.
komurki będa posiadały system skeypa.
2 3 2