Odpowiedzi

2009-11-23T17:46:44+01:00
Z pewnością jest duże prawdopodobieństwo że szlaki transportowe pobiegną przez nasze terytorium.
Może trywialna korzyść ale mamy wszędzie względnie blisko
Nie jesteśmy narażeni na negatywne oddziaływanie oceanu, ale też nie mamy zbyt wielkiego kontynentalizmu
1 2 1
  • K6G3
  • Rozwiązujący
2009-11-23T17:47:11+01:00
Głównie dostep do M Bałtyckiego i szlaki handlowe.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:57:37+01:00
Korzyści:
- Polska jest zawsze dostrzegana na mapie.
- Polska leży w centrum wiec jest także Krajem z dostepem do morza.
- Ma wielu sąsiadów to tez wpłaywa korzystnie na rozwoj gospodarki
- Wynikają z pomostowego położenia Polski w Europie, co sprzyja krzyżowaniu się na terenie kraju szlaków komunikacyjnych. Większość z nich przebiega przez obszar nizin, łącząc zachód ze wschodem Europy.
- Polska lezy w klimacie umiarkowanym dlatego korzystnie wpływa to na mieszkańców naszego kraju.