Odpowiedzi

2009-11-23T17:55:24+01:00
Na pewno prawnicy kosmetyczki farmaceuci lekarze kelnerki recepcjonistki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:42:43+01:00
Przede wszystkim na całym świecie brakuje pracowników fizycznych. Poza tym poszukiwani są: menadżerowie projektów, przedstawiciele handlowi, inżynierowie, technicy, kierowcy, kucharze, pracownicy produkcji oraz mechanicy.
1 1 1
2009-11-23T18:47:04+01:00
Zawody:
księgowy
doradca finansowy
niania
elektronicy