Podane zdania przekształć na zdania z czasownikami w stronie biernej.

Pożar usuwa grubą warstwę leśnej ściółki. Ogień uwalnia z tkanek składniki pokarmowe. Drobiny popiołu zwiększają zdolność gleby do zatrzymywania wody. Świeża zieleń szybko pokryje pogorzelisko.



3

Odpowiedzi

2009-11-23T17:51:16+01:00
Gruba warstwa leśnej ściółki jest usuwana przez pożar. Składniki pokarmowe tkanek są uwalniane przez ogień. Zdolność gleby do zatrzymywania wody jest zwiększana przez drobiny popiołu. Pogorzelisko szybko zostanie pokryte zielenią.
1 5 1
2009-11-23T17:51:35+01:00
Gruba warstwa leśnej ściółki jest usuwana przez pożar. Składniki pokarmowe z tkanek są uwalniane przez ogień.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:51:44+01:00
Gruba warstwa leśnej ściółki jest uwuwana przez pożar. Składniki pokarmowe są uwalniane z tkanek przez ogień. Zdolność gleby do zatrzymywania wody jest zwiększana przez drobiny popiołu. Pogorzelisko zostanie szybko pokryte przez świeżą zielen.
1 5 1