Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:53:31+01:00
Droga Agnieszka zawsze kiedy o tobie myślę,czuje że mogę wszystko.Jesteś piękna niczym kwitnący kwiat.Kocham cie i mam nadzieje że ty mnie też.Nie wyobrażam sobie życia bez ciebie.Twój na zawsze Tomek
5 2 5
2009-11-23T17:55:15+01:00
Adasiu kocham Cie najbardziej na świecie.Jestes dla mnie wszystkim i nie wyobrazam sobie zycia bez Ciebie.Moje dni gdy Cie nie widze stają sie puste, chciałabym zebys był ze mna juz zawsze.Dla Ciebie jestem w stanie zrobic wszystko tylko po to zeby z Toba byc.

Twoja na zawsze
A.
7 3 7
2009-11-23T17:58:02+01:00
Nie potrafię ująć tego co czuje w kilku zdaniach. Musisz wiedzieć Karolino że już od dawna gościsz w moim sercu. Nie potrafiłem tego wyznać wcześniej lecz musisz wiedzieć że Cie kocham. Dzięki tobie moje życie ma sens. Pragnę żyć i zmieniać się dla ciebie piękna. Jesteś dla mnie wszystkim. Nie potrafię o Tobie nie myśleć wciąż mam przed oczami twój uśmiech, rozwiewane przez wiatr włosy cere rozświetlaną porannym słońcem, i Twój zapach. Którym się upajam wciąż na nowo. Kocham cię
23 2 23