Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:57:54+01:00
Bohaterem utworów Bolesława Prusa bardzo często było dziecko
2009-11-23T18:05:43+01:00
Bohaterem utworów Bolesława Prusa bardzo często było dziecko.

Mam nadzieję, że pomogłam. ;)
2009-11-23T18:07:33+01:00
Bolesław był najlepszym kolegę Janka.Chłopiec był w zielonej kurce. Często chodzę do kina.Niekiedy słucham poważnych utworów.Prus pisał nowele i powieści.Byłam bardzo szczęśliwa.Jakieś dziecko przechodząc przez ulice nie rozejrzało się.Jednym z głównych bohaterów książki W Pustyni i w puszczy był Staś