Rozwiąż krzyżówkę.

1.Otrzymuje się go z buraków. ( 6 liter)
2.masz go w ołówku ( 6 liter)
3.maetal,którym pokryta jest blacha do kotłów ( 4 litery)
4.może być gorzka lub słona (3 litery )
5.tylko ciała stałe mają własny... ( 7 liter )
6. bardzo twarda i sprężysta ( 4 litery )
7.robi się zniego brylanty ( 7 liter )
8.przezroczyste,kruche,może być powiększające ( 5 liter )
9. minerał , składnik skał ( 5 liter )

Błagaam..Pomóżciee Mi,! To bardzo ważnee.;P


i jeszcze jedno zadaniee. ;//

Wymień czynniki,które mogą mieć wpływ na zmainę sprężystości,plastyczności i kruchości danego materiału.

Proszęę o pomoc.!! HELP! HELP! HELP! xdd.. ;) To również jest bardzo ważnee.! z góry dziękuję.! ;* Pozdrawiam..!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:56:25+01:00
1. Cukier
2. Grafit
3. Cyna
4. łza
5. kształt
6. stal
7. Diament
8. Szkło
9. kwarc

Czynniki
- temperatura
- ciśnienie
7 4 7
2009-11-23T17:57:32+01:00
1. cukier
2. grafit
3. -
4. sól
5. kształt
6. -
7. -
8. szkło
dalej nie wiem . . mam nadzieje ze chodź troch pomogłam.
5 2 5