Samochud markiLamborghini może pojechać po autostradzie w ciągu godziny 325 kilometrów. Ile kilometrów mógłby on pokonać w ciągu 10 godzin nieprzerywalnej jazdy? Ile kilometrów mógłby przejechać w ciągu trwajacegocałą dobę wyściug?

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T17:58:27+01:00
Skoro w ciągu godziny przejedzie 325km to jego prędkość = 325km/h

V = s/t
s = V*t

s = 325km/h * 10h = 3250km

Samochód w ciągu 10 godzin nieprzerwanej jazdy przejedzie 3250km

s = 325km/h * 24h = 7800km

Samochód w ciągu trwającego dobę wyścigu przejedzie 7800km
2009-11-23T17:59:02+01:00
1.W ciągu 10 godzin 3250 km
2.W ciągu doby 78000 km

10 x 325 = 3250
24 x 325 = 78000
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:59:17+01:00
A) 325km/h * 10h = 3250 km
W ciągu 10 godzin nieprzerwanej drogi przejedzie 3250km.

b) 325km/h * 24h = 7800 km
W ciągu trwającego cały dzień wyścigu mógłby przejechać 7800km.