Odpowiedzi

2009-11-23T17:58:53+01:00
(2⁸-1)=(2⁴-1)(2⁴+1)=(2²-1)(2²+1)(2⁴+1)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:58:59+01:00
2⁸-1=(2⁴)²-1=(2⁴-1)(2⁴+1)=(2²-1)(2²+1)(2⁴+1)
Mam nadzieje, że odpowiedziałem wystarczającoxD
2009-11-23T18:01:43+01:00
Wzorki skróconego mnożenia stosujemy a² - b² = (a - b) (a + b)
2⁸-1 = (2⁴)² - 1² = (2⁴ - 1) (2⁴ + 1) = ((2²)² - 1²) (2⁴ + 1) =
= (2² - 1) (2² + 1) (2⁴ + 1) = (2 - 1) (2 + 1) (2² + 1) (2⁴ + 1) =
= 1 × 3 × 5 × 17 = 3 × 5 × 17