Proszę o napisanie po jednym zdaniu po angielsku z przetłumaczeniem z podanymi wyrażeniami :
-have specific tasks to do
-have to wear a uniform /sefety helmet
-must dress smartly
-indoor/outdoor work
-work alone
-chances of promotions
-work in shifts
-dangerous work

z góry dzięki
ps. proszę o szybkie rozwiązanie potrzebne na już .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:01:57+01:00
-mają określone zadania do wykonania
-muszą nosić jednolite uniformy
-muszą ubierac sie elegancko
-w drzwiach/w prace drzwi
-pracować samodzielnie
-szanse na promocje
-pracować w systemie zmianowym
-niebezpiecznej pracy


players must wear the uniform helmet
Women must dress smart
---------
students on the test must work alone
Get the chance for promotion
----------------
Always hire to dangerous work
2009-11-23T18:44:08+01:00
My mum have specyfic tasks to do at the home.(Moja mama miała okreslone zadanie aby zrobic w domu)
My friend must dress smartly.(moja przyjaciółka ma efktowną sukienke.)
My dad is dangerous work.(mój tata ma niebezpieczną pracę)
My sisters is work alone.(moja siostra ma samotną prace.)