Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:01:58+01:00
Religia opiera się na czci oddawanej konkretnemu bogu/bóstwom, modlitwach kierowanych do tejże osoby. Natomiast wiara może być ukierunkowana w każde zjawisko, przedmiot, osobę. Możemy powiedzieć, że wierzymy w to określone krzesło i nikt nie może nam zarzucić że nie wierzymy. Każdy w coś wierzy. Niekoniecznie jest to jakiś bóg.
2 3 2
2009-11-23T18:42:07+01:00
Wiara- czyli, że człowiek wieży w Boga i świętych.
Religia- czyli człowiek który głosi religię głosi słowo Boże.
Wiara jest warzniejsza, poniewaz liczy się aby człowiek wierzył w Boga, a nie tylko wyznawał religi , człowiek ten musi byc chrześcijaninem.
3 3 3