Wyobraz sobie że twój kolega z klasy wyjezdza na stałe do innego miasta. Uółż dedykacje którą mógłbys umieścić na pierwszej stronie ksiażki małego księcia przeznaczonej na prezent dla przyjaciela. Wykorzystaj jakąs złota mysl. A w dedykacji wyjasnij dlaczego tę ksiażke ofiarujesz przyjacielowi.

3

Odpowiedzi

2009-11-23T18:01:15+01:00
Dla Błażeja .
Dedykuję ci tę książkę ponieważ bardzo dobrze opowiada o naszej sytuacji .
W pewnej chwili opowiada o opuszczeniu róży .
Ale potem dzieje się coś,co mam nadzieje i ty zrobisz .
Tak jak mały książę tak i ty powrócisz do nas .
2009-11-23T18:06:56+01:00


"Prawdziwa przyjaźń nie przestaje rosnąć,
nawet przy największym oddaleniu."

Niech ta książka przypomina Ci o tym, że nawet zmieniając "planetę" masz tu swoich przyjaciół, którzy zawsze będą o Tobie pamiętać.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T19:01:01+01:00
Dla Ani,
mojej ukochanej przyjaciółki, która zna sens słowa 'przyjaźń'.
Aniu, trzymaj sie wiatru, nigdy się nie załamuj i dąż do upatrzonego celu.
Dedykuje Ci tę ksiązke ponieważ bardzo ją lubie i życze Ci tej samej radości podczas jej czytania jaka i mnie ogarneła.
Powodzenia w życiu!
1 2 1