Odpowiedzi

2009-11-23T18:02:57+01:00
Presja ludzi, mediów wywiera na ludziach taki wplyw że raczej mało jest idiwidualistów.
owszem napewno znjadzie się kjilku takich. jednak trzeba mieć bardzo śliną wole, wiare oraz pewność siebie.
mozna wtedy bronić swoich przeknań, wierzeń i poglądów.
na ludziach można zrobić duże wrażenie.
sądze, ze jest łatwoej również w życiu codziennym bo ludzie maj jakiś respekt i szcunek.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:06:12+01:00
W dzisiejszym świecie mozna pozostać indywidualistą. Jest to jednak bardzo trudne. Społeczeństwo wpływa na nas i często ci "inni" są przez nie odrzucani, poniżani. Warto jednak trwać przy swoich ideałach, bronić swoich wartości. No bo.. co nam z tego, że inni będą nas szanować, skoro sami nie będziemy szanować siebie? I czy ten szacunek zrodzony z podporzadkowania się im można nazwać prawdziwym? Tak naprawde to indywidualiści na niego zasługują. I zazwyczaj go dostają, choć środowisko tego nie okazuje. odp brzmi TAK! Nie tylko można, ale trzeba być indywidualistą!
;]
2 5 2